Friday, July 8, 2011

Selamat Tinggal Adelaide

Esok perhimpunan BERSIH di Malaysia. Sedangkan aku pula dalam proses menamatkan langkah peringkat pertama untuk mendapatkan job security.

Banyak suka duka sepanjang aku berada di bumi kangaroo. Dalam semua masalah dan cabaran, ada orang yang menolong dan ada yang aku usahakan sendiri untuk menyelesaikannya. Moga tiap itu jadi pengajaran dan teladan terbaik untuk aku.

Di sini pun aku ada keluarga sendiri. Rakan serumah, jiran, kawan sekampus dan persatuan pelajar itulah keluarga aku. Memang mereka bukan darah daging aku, tapi aku bersyukur, dapat mereka menguatkan semangat aku.

Syukur tak terhingga pada Allah atas semua rahmat dan bantuannya. Terima kasih yang amat aku pada keluarga di sini, maaf kalau ada salah silap aku.

Moga-moga selamat perjalanan aku esok, hinggalah sampai ke akhir hayat. InsyaAllah aku datang lagi ke Adelaide bila ada rezeki.

No comments:

Post a Comment