Friday, June 24, 2011

Hampir Selesai Satu Perkara

Alhamdulillah, aku dah dapat surat makluman dari JPA, dengan e-Ticket untuk balik ke Malaysia.

Fuwaaaa..!!! Seronoknya...!!!

Baru aku tahu bagaimana perasaan gembira kawan-kawan aku bila dapat tiket balik Malaysia.

Apapun, gembira aku tak boleh berlebih. Aku masih dalam 'proses temuduga' sebelum dapat kerja tetap. Lama sungguh temuduga aku ni. Kalau aku kirakan, rasanya mungkin 6 tahun. Menamatkan pengajian di peringkat ini cuma satu dari beratus langkah yang akan mendatang. Dan langkah-langkah yang akan datang jauh lebih mencabar dan berliku.

Cuma kadang-kadang datang juga rasa sedih dan hiba, dah nak tinggalkan Adelaide.

Masa yang berbaki sebelum Julai ini, aku akan habiskan dengan melihat sekeliling aku.

No comments:

Post a Comment